To WeChat η μεγαλύτερη πλατφόρμα messaging (ΟΤΤ – Over The Top Services) στην Κίνα έχει εισάγει ένα νέο μοντέλο s-commerce στο οποίο οι χρήστες μπορούν να προχωρήσουν σε online αγορές από το λογαριασμό που κατέχουν στην εφαρμογή. Μια άκρως επιτυχημένη κίνηση που αποκτά σταδιακά μεγαλη αποδοχή κυρίως στη αγορά της Κίνας και της Ιαπωνίας.
Ανάλογες εφαρμογές όπως το Viber έχουν ακολουθήσει παρόμοια κατεύθυνση κυρίως για την αγορά stickers και παιχνιδιών την ίδια ώρα που οι χρήστες αναμένουν την ανανεωμένη έκδοση του WhatsApp.