Blog
Η ερευνητική ομάδα Ericsson Consumer Lab δημοσίευσε μια ενδιαφέρουσα έρευνα (report) για το μέλλον της τηλεόρασης και των μέσων επικοινωνίας(media). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 40 χώρες παρουσιάζοντας τις τάσεις των χρηστών για την χρήση της παραδοσιακής τηλεόρασης, των σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων (Virtual Reality, media κ.λ.π) και των mobile συσκευών. Μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας […]
Keep ReadingΠίσω στο μακρινό 2014, η παρουσίαση “Mobile Marketing: Customer Engagement Trends” σχετικά με το mobile marketing και τις υπηρεσίες messaging (OTT) πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος #digital_academy της Roche Greece σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Tο facebook ως εταιρία κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά των social media με την οικογένεια των mobile application να μετρά πάνω από 5,100 ενεργούς χρήστες. Facebook, WhatsApp. Messenger και Instagram κυριαρχούν στις πρώτες θέσεις με το κινέζικο chat application WeChat να κατέχει την 4η θέση. Ποια είναι τα συμπεράσματα από το παρακάτω γράφημα από Statista: Το facebook […]
Keep ReadingΟ Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής ΜΙΤ στο τμήμα Computer Science, προσεγγίζει την θεωρία παιγνίων και το equilibrium, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες έννοιες των μαθηματικών με προεκτάσεις στην οικονομία, την τεχνητή νοημοσύνη και την καθημερινότητα. Ο καλύτερος και πιο κατανοητός τρόπος για να προσεγγίσουμε το equalibrium είναι με την χρήση ενός πρακτικού παραδείγματος που μας ξεναγεί στην θεώρημα […]
Keep Reading
Για άλλη μια χρονιά η Mary Meeker δημοσιεύει μιας άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη (Internet Trends Report 2018) για τις ψηφιακές τάσεις, το internet, τις τηλεπικοινωνίες και τη χρήση δεδομένων στην ψηφιακή εποχή.
Keep Reading