/
18th October 2017
/
ericsson, EricssonConsumerLab, media, mobile, OnDemand, report, statistics, stats, telecoms, trends, TV, video, virtual reality, vr
Η ερευνητική ομάδα Ericsson Consumer Lab δημοσίευσε μια ενδιαφέρουσα έρευνα (report) για το μέλλον της τηλεόρασης και των μέσων επικοινωνίας(media). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 40 χώρες παρουσιάζοντας τις τάσεις των χρηστών για την χρήση της παραδοσιακής τηλεόρασης, των σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων (Virtual Reality, media κ.λ.π) και των mobile συσκευών.
Μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας παρουσιάζονται παρακάτω:
Η έρευνα σε PDF format – “TV & MEDIA 2017 a consumer-driven future of Media”.
Τηλεόραση & MEDIA 2017: A consumer-driven future of Media
- Το ενδιαφέρον για την παραδοσιακή μορφή τηλεόρασης μειώνετε σταδιακά
- Το 60% των ερωτηθέντων προτιμά on-deman περιεχόμενο
- Mέχρι το 2020 οι θεάσεις περιεχομένου από mobile συσκευές θα αγγίζουν το 50%
- 1 στους 3 χρήστες θα κάνει χρήση τεχνολογίας VR (Virtual Reality) μέχρι το 2020
- Στα επόμενα χρόνια θα υπάρξει έντονη τάση για υπηρεσίες Video on-deman (VOD)
- Μέχρι το 2020
- Το 1/4 από τις συνολικές θεάσεις θα γίνονται από smarthome
- To 1/3 των καταναλωτών θα κάνει χρήση υπηρεσιών VR (Virtual Reality)
PDF format – “TV & MEDIA 2017 a consumer-driven future of Media”.
Πηγή: Ericsson ConsumerLab